Ticket-info & verloren voorwerpen

Ticket-info & verloren voorwerpen

LOST AND FOUND

Ben je iets verloren? Mail naar lostandfound@ekko.nl een zo concreet mogelijke beschrijving. Binnen een week krijg je een reactie. 

TICKET-INFO

Aanschaffen van tickets
Tickets voor (vrijwel alle) EKKO-programma's kunnen worden gekocht:
• via de ticketlinks op de programma-pagina's en Facebook-evenementen. Betalen kan o.a. via Ideal;
• bij Plato Utrecht (Voorstraat 35);
• aan de kassa van EKKO, geopend op programmadagen vanaf het tijdstip dat de deuren openen. Behalve bij gratis avonden;
• bij alle Primera-winkels in NL (meer dan 400 stuks, let wel op hogere servicekosten);
• Let op: bij aanschaf van kaarten via andere kanalen dan bovenstaande, loop je het risico ongeldige tickets tegen hoge prijzen te hebben gekocht. Hier vind je meer informatie

Ook kun je hier het overzicht bekijken van alle EKKO producties die via Paylogic in de voorverkoop zijn. Handig als je tegelijkertijd voor verschillende evenementen kaartjes wil kopen.

Gaat er iets mis bij het aanschaffen van online tickets, stuur een mail of kijk op deze pagina

Ticket kwijt?
Check goed of je het juiste mailadres hebt gebruikt, kijk in de spambox en zoek op naam Paylogic of EKKO. 
Weet je zeker dat je wel tickets hebt, dan kun je ook gewoon je naam roepen bij de kassa. De kassamedewerker zoekt je ticket dan handmatig op. 
Je kunt ook contact opnemen met ticketpartner Paylogic

Toegang
Neem je gekochte ticket (hard copy of digitaal) mee naar EKKO. Kocht je een ticket online, maar ben je niet in de gelegenheid 'm te printen? Toon de barcode op je telefoon bij de kassa.

Wanneer je tickets hebt, ben je welkom tot een uur voor de eindtijd van het evenement. Kom je later, dan kunnen we toegang niet garanderen en geven we ook geen geld retour.

Annuleren tickets
Helaas nemen wij gekochte kaarten niet retour. Dit doen we enkel wel bij afgelastingen of verplaatsingen van shows.

Programma wordt verplaatst of afgelast
Gekochte tickets blijven geldig voor de vervangende datum. Kun je niet op die datum, dan kun je tot 24 uur voor de oorspronkelijke datum van het evenement je ticket(s) annuleren door een mail te sturen.
Bij iDeal-betalingen staat het bedrag doorgaans binnen 7 werkdagen weer op je bankrekening, bij creditcard-betalingen binnen 30 werkdagen.
Bij afgelaste shows krijgen kaartkopers automatisch het bedrag retour gestort op de bankrekening waarmee de bestelling is gedaan.

Online Dispute Resolutation platform
Voor informatie m.b.t. online geschilbeslechting kun je terecht op deze website.

Reserveringen
Doorgaans kunnen tickets niet gereserveerd worden. Wanneer dit wel het geval is, bijvoorbeeld bij acties, dienen de tickets uiterlijk 15 minuten na opening afgehaald en betaald te worden. Gereserveerde tickets die dan nog niet zijn afgehaald, komen weer vrij voor het publiek. Hierop kan geen aanspraak meer worden gemaakt.

Lees ook eens onze huisregels.

EKKO Bemuurde Weerd WZ 3 3513 BH Utrecht
T: 030 231 7457 E: