Een film over een wanhopige poging om de aan crack verslaafde frontman van Pentagram terug op het podium te krijgen.
Last Days Here is een film door Don Argott & Demian Fenton.
Bobby Liebling, frontman van de hardrockband Pentagram, is meer dood dan levend wanneer de camera hem oppikt in de kelder van het huis van zijn ouders. Temidden van de puinhoop waarin hij leeft, rookt Liebling zijn crackpijpje en murmelt over de hardrockdagen van weleer. Eind jaren tachtig leek er een mooie toekomst weggelegd voor Liebling en zijn band. Maar pech en narigheid achtervolgden hen: mislukte platencontracten, onderlinge onenigheid en niet in de laatste plaats Lieblings hang naar zelfdestructie. Tot Sean ‘Pellet’ Pelletier, hardrockliefhebber en verwoed platenverzamelaar, een tweedehands Pentagram-plaat koopt, een soort openbaring ervaart en de wederopstanding van Bobby Liebling tot een persoonlijk doel maakt. Hij zoekt zijn idool op, sluit vriendschap met hem en doet er alles aan Liebling terug op het podium te krijgen.
Hoe moeilijk het voor Liebling is zijn demonen te overwinnen, toont dit met veel archief- en interviewmateriaal aangeklede portret. Centraal staan Pentagrams ongelukkige bestaan en Lieblings verwoestende verslaving, maar ook de ongelooflijke toewijding waarmee Pellet hem moed inspreekt. Pellet over zijn ontmoeting met Liebling: “Het is alsof je een toegewijd christen bent en je komt op een dag ergens op straat Jezus tegen, die niet alleen weet hoe je heet en je hand schudt, maar die je ook nog uitnodigt voor het eten.”